Наша адреса:
м. Одеса, вул. М. Грушевського, 39/3
Гарантійне обслуговування автомобілів проводиться в період гарантії, що встановлюється заводом-виробником (обчислення починається з дати продажу автомобіля, яка вказується в технічному паспорті або договорі купівлі-продажу). Гарантія забезпечує відповідність техніко-економічних характеристик автомобіля пропонованим вимогам. Гарантійний ремонт виконується безкоштовно для власника автомобіля і тільки дилерським підприємством на підставі технічних рекомендацій і вимог виробника, методом заміни або ремонту несправних деталей.
На автомобілі поширюється гарантія якості, яка обмежується періодом в 36 (тридцять шість) місяців або 100.000 км пробігу з дати його продажу, в залежності від того, що настане раніше.
Умови гарантії (розділ сервісної книжки, розділ договору купівлі-продажу або договір на гарантійне обслуговування) є документами, які повинні бути підписані покупцем на момент передачі йому автомобіля. Підписом покупець підтверджує факт ознайомлення та згоди із запропонованими умовами гарантії.
Виробник гарантує відсутність виробничих дефектів автомобілів протягом гарантійного терміну. Гарантійні зобов'язання полягають в усуненні виявлених технічних відмов, експлуатаційних неполадок і недоліків, однозначно визнаних в якості дефектів виробництва. Гарантійні зобов'язання мають на увазі ремонт або заміну деталей, визнаних несправними, силами і засобами дилера, безкоштовно для покупця.
При виконанні гарантійного ремонту виконується заміна тільки дефектної деталі або вузла, агрегату.
Всі вимоги власника автомобіля (в разі перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) розглядаються після пред'явлення наступних документів: оригіналу сервісної книжки на автомобіль, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії паспорта (копії сторінок паспорта, де зазначено прізвище, ім'я, по батькові та адреса проживання покупця ) або юридичні реквізити покупця, копію свідоцтва платника податків (у разі якщо власник автомобіля (в разі перепродажу автомобіля покупцем іншій особі є юридичною особою).
Датою звернення власника автомобіля з вимогою щодо гарантійного ремонту, вважається дата передачі дилерському підприємству оформленої належним чином заяви з додатком вищевказаних документів. У разі, коли власник автомобіля не надав дилерському підприємству оформленої належною чином заяви та комплекту документів, звернення покупця є недійсним.
При виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля в гарантійний термін, власник автомобіля має право вимагати від дилера його усунення. Усунення незначних недоліків або нестачі відбувається шляхом виконання гарантійного ремонту.
Якщо при виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля, подальша експлуатація автомобіля (рух автомобіля) не можливий до їх усунення, власник автомобіля зобов'язаний відразу звернутися до дилерського підприємству і повідомити останнього про виявлення незначних недоліків або браку при наявності якого, експлуатація автомобіля (рух автомобіля) не можливий, або може спричинити погіршення технічного стану автомобіля та створити загрозу безпеці життя власнику автомобіля або інших осіб.
Гарантія виробника на деталі, замінені в гарантійний період, під час проведення гарантійних ремонтів, закінчується разом із закінченням періоду офіційної гарантії виробника на автомобіль, незалежно від дати заміни таких деталей.
Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню , діагностиці та ремонту автомобіля, на підставі технічних рекомендацій і вимог виробника.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступне:
Незначні недоліки, що виникли в результаті природного зносу та такі, що природно зношуються і руйнуються при експлуатації автомобіля, а саме:
Вузли і агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати і системи, робота яких залежить від них або пов'язана з ними), які підлягають ремонту або внесення змін в їх конструкцію за власним рішенням власника автомобіля і / або поза офіційній дилерській мережі імпортера автомобіля (такі як будь-який тюнінг; самостійне переобладнання автомобіля під ручне керування та навпаки; встановлення додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.п.).
Деталі, вузли і агрегати автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур.
Недоліки скляних складових частин автомобіля, що виникли після закінчення трьох календарних місяців з дня продажу автомобіля покупцеві.
Деталі та витратні матеріали, які використовуються при виконанні планового технічного обслуговування, а саме:
Незначні відхилення:
Несправності виникли внаслідок:
Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки (включаючи механічні пошкодження), що виникли в результаті дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементи передньої і задньої підвіски і / або рульового управління) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів або, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незнімних силових елементів кузова.
Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки (в тому числі механічні пошкодження), що виникли в результаті механічної дії, ДТП, впливу навколишнього середовища, використання палива, яке не відповідає вимогам виробника.
В порядку гарантійного ремонту не виконується наступне:
Гарантія на лакофарбове покриття діє протягом тридцяти шести (36) місяців з дня продажу автомобіля.
Гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом дев'яноста шести (96) місяців з дня продажу автомобіля, за умови дотримання власником автомобіля правил експлуатації автомобіля, і забезпечення їм своєчасного (щорічного) проходження технічного огляду і обслуговування кузова автомобіля по його антикорозійному захисту на станціях технічного обслуговування уповноваженого дилерського підприємства, умови якого викладені в сервісній книжці на автомобіль в розділі «Захист від корозії».
Захист від корозії
При виявленні в гарантійний період експлуатації автомобіля випадків корозії з утворенням наскрізних отворів в листових металевих панелях, їх усунення проводиться за рахунок гарантійних зобов'язань виробника при дотриманні умов експлуатації автомобіля і умов даного розділу.
Дилер зобов'язується виконувати ремонт в разі виникнення наскрізної корозії кузова (корозія металевих частин кузова з утворенням наскрізних отворів), викликаної дефектом виготовлення автомобіля, за умови дотримання власником автомобіля правил експлуатації автомобіля, і забезпечення їм своєчасного (щорічного) проходження технічного огляду і обслуговування кузова автомобіля. Лакофарбове покриття кузова і антикорозійний захист днища, один раз на рік повинні бути обов'язково оглянуті візуально дилером на станціях технічного обслуговування уповноваженого дилерського підприємства.
При виявленні пошкоджень антикорозійного або лакофарбового покриття таких як відшарування, подряпини, відколи, тріщини або інші зауваження, що в майбутньому може привести до утворення осередків корозії, дилер робить позначки в акті прийому-передачі і повідомляє про такі дефекти власнику автомобіля.
Власник автомобіля протягом одного місяця після повідомлення про необхідність усунення пошкодження, зобов'язаний звернутися до дилера для проведення за свій рахунок ремонту такого пошкодження. Обов'язком офіційного дилера є приведення автомобіля в справний стан, яке відповідає віку автомобіля та пробігу на момент проведення ремонту ЛФП або антикорозійного покриття.
Всі супутні документи (акти, наряд-замовлення, чеки про сплату) про проведення такого ремонту кузова власнику автомобіля необхідно зберігати і передати наступному власникові.
У разі порушення умов даного розділу або непроходження / відмови від проходження щорічного огляду кузова щодо захисту від корозії, гарантія дистриб'ютора від наскрізної корозії припиняється.
Для зменшення корозії деталей автомобіля і в першу чергу кузова необхідно підтримувати їх чистоту, здійснювати своєчасний догляд за лакофарбовим покриттям і його відновлення, виробляти протикорозійну обробку прихованих порожнин кузова та інших схильних до корозії деталей.
Гарантійні зобов'язання на лакофарбове покриття або наскрізну корозію не поширюються якщо автомобіль обслуговуєтся не на дилерському підприємствi.